יום ראשון, 5 ביוני 2011

Killing Floor




, כמו שבטח כבר ניחשתם, מתאר מתקפת זומבים שהחריבה ערים שלמות והפכה את כל יושביהן לנגועים חסרי רחמים - זומבים. הפעם זה קורה ברחובותיה ההרוסים של לונדון ובערים נוספות ברחבי אנגליה. שישה אנשי צבא ששרדו את המתקפה יוצאים למבצע חיסול אל מול קבוצות גדולות של נגועים, שמנסים להותיר את חותמם על כל נפש חיה שעדיין לא נדבקה
בנגיף.
במהלך הקרבות תתקלו בלא פחות מ-9 סוגי זומבים, או כמו שיוצרי המשחק מכנים אותם - "מפלצות". אלו ינסו למנוע מכם להגיע אל יעדכם הנקי והבטוח, תוך שימוש במגוון רחב של יכולות ותכונות מפלצתיות כמו שיניים ארוכות וחדות וצבתות אימתניות.
המשחק ישוחק בשיטת Co-op, כלומר - אתם ועוד חמישה שחקנים אנושיים נוספים משחקיו יחדיו מול המחשב , ברמות קושי שונות, תוך בחירת העדפות כדוגמת סוג המפלצות שהצוות... אוהב להרוג. המשחק הקבוצתי ידרוש מכם בקיאות מעולה במפות השונות וב-12 כלי נשק מגוונים. כדי שיהיה לכם סיכוי, תוכלו להתאמן במצב משחק לשחקן יחיד.
דרך נוספת לאתגר אתכם, פרט לאווירה המחרידה והמאיימת, הינה שיטת משימות האתגר שמוכרת לנו מהרבה משחקי Steam אחרים. השלמת משימות אתגר מסוימות מתוך 40 הקיימות תעניק לדמות שלכם שיפור ליכולות קרב מסוימות. כמו כן, המשחק מותאם לגמרי לשירות Steam - חברים, שרתים, סטטיסטיקות ועדכוני תוכן אוטומטיים.


להורדה לחץ כאן
http://www.megaupload.com/?d=UDMJN16E

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה