יום שני, 6 ביוני 2011

ג'ז הארנב



אם כבר דיברנו על נוסטלגיה:
המשחק המוכר והפופולרי על ג'ז, הארנב המשוגע. ג'ז הארנב הוא ארנב שנשלח להציל נסיכה ארנבת מידיהם של הרשעים שחטפו אותה. בדרך, ג'ז פוגש במגוון של חיות יער (צבים ודבורים) וברובוטים ויצורים מוזרים הנושאים אמצעי תקיפה משוכללים. בין שלל אויביו, ג'אז אפילו יכול למצוא עיניים שעוקבות אחריו לכל מקום אליו הוא הולך! אך אל דאגה, לג'ז הארנב ישנם כל האמצעים להתמודד עם קשיים אלו בדרך לנסיכה. יש לו רובים משוכללים ומגוונים והוא אף יכול להשתמש בדינמיט אותו הוא אוסף במהלך המסע שלו.
כל שלב קשה יותר מקודמיו וטומן בחובו יותר מכשולים, יצורים ודרכים מפותלות. העובדה הזאת היא בעצם מה שהופכת את המשחק למאתגר כל כך. בין כל שני מסכים מסתתר שלב בונוס שבסופו תוכלו לזכות בתור נוסף. ניתן גם לאסוף תור נוסף במהלך המשחק עצמו, בנוסף לאיסוף בונוסים אחרים. לפעמים אף תפגשו בציפור שתעזור לך להלחם באויבים או בסקייטבורד שיעזור לכם לעבור את המסך ביתר קלות. גם מקפצות שיעיפו אתכם למקומות נחבאים במסך או צינורות שישאבו אתכם לשלל מקומות מוסיפים למשחק עניין רב.
המשחק מלווה במוסיקה ובקולות מלהיבים והגראפיקה יחסית טובה בהשוואה למשחקים אחרים שיצאו באותה תקופה. גם העלילה מעניינת, אך זה לא מבטיח לכם שכשתסיימו את המשחק יהיה לכם חשק לשחק שוב - לפחות לשבועיים :-) בין שלל אפשרויות המשחק: שינוי מקשים, שליטה על הקול והגראפיקה ואפשרות לשמור משחקים. כל אחד יכול לשחק במשחק המהנה הזה, ועם הרבה סבלנות - אולי אפילו לסיים אותו...
לסיכום, ניתן לומר שחברת Epic - שיצרה את המשחק Jazz Jackrabbit - עשתה עבודה נפלאה ביצירתו. פלא שיצא משחק שני בסדרה?

להורדה לחץ כאן
http://www.fileflyer.com/view/UU5kfB5

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה