יום שני, 6 ביוני 2011

דיינה בלאסטר




דיינה בלאסטר(המפציץ),או בומברמן (שמו שונה משום מה במעבר לגירסת הפיסי) הוא אחד מהמשחקים האלא שהם פשוט ממכרים.המטרה במשחק פשוטה:פוצץ את כל האויבים בשלב ומצא את היציאה,או לחילופין (במשחק לשני שחקנים,)פוצץ את כל חבריך לפני שהם יפוצצו אותך.

הגירסה שלפנינו לא דומה לגירסאות שיצאו לסופר נינטנדו (היו 5 כאלה!),אלא היא יותר דומה לגירסאות שיצאו לנינטדו הישן (מגאסון,)אבל עם גרפיקה משופרת.זה דבר טוב דווקא,משום שהגירסאות החדשות יותר נראות כמו סחיטת כסף.

במשחק הרגיל תשחקו נגד המפלצות בשלבים השונים,בכל שלב עליכם לדאוג שכל המפלצות יחוסלו בעזרת הפצצות.הבעיה היא שהפצצות האלא מתפוצצות לאחר זמן קבוע,ולכן דרוש תזמון. בנוסף לכך הפצצה שהנחתם עלולה לפוצץ אתכם אם אתם קרובים מדי אליה! במהלך השלבים ניתן לאסוף חיזוקי כוח כמו פצצות מופעלות ידנית (בכל זמן,)חיזוק כוח אש,ותוספת פצצות.יש בסה"כ בערך 09 שלבים ,כאשר בסוף כל עשירי נמצא בוס גדול ,שיש לפוצץ בעזרת הרבה מאוד פצצות. הטענה היחידה שלי כלפי המצב הזה היא שצריך למצוא בכל שלב את היציאה שמסתררת מאחורי בלוקים, לפי דעתי זה מעייף ומיותר...

במצב של שני שחקנים עד חמישה )כן כן( עליכם לפוצץ אחד את השני.במצב זה המשחק הופך למרדף מטורף שבו כל אחד מנסה לפוצץ ולא להתפוצץ.במצב זה דרוש ריכוז גבוה,כי מספר הפצצות בו זמנית על המסך הוא עצום.

הגרפיקה במשחק מאוד צבעונית לזמנה והסאונד נחמד מאוד. בלהתחשב בגודלו הזעיר של המשחק,הוא בהחלט שווה את ההורדה.

להורד לחץ כאן

http://www.fileflyer.com/view/047ziAG

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה